AWEK BERLARI HANYA DENGAN PAKAIAN DALAM DAN BERKAKI AYAM DI TENGAH KOTA


Berlari berkaki ayam dengan pakaian dalam di sebatang jalan Hong Kong demi seni bukan satu isu yang baru untuk pelakon Lukian Wang, dia mengakui itu dia juga tidak mempunyai apa-apa keraguan tentang tentang diri nya senadai nya sebuah filem memerlukan aksi nya tanpa berpakaian.

Tetapi ia tidak bermakna bahawa teman wanita kepada Johnson Lee itu menjual marwah dirinya demi kepentingan dalam kerjaya seni lakon nya, Pelakon itu mengatakan nya di "Love Battlefield" dia tidak mempunyai apa-apa masalah untuk mem filemkan satu babak lebih mengancam yang akan dilakonkkan oleh nya.


Saya tidak kisah untuk berlakon tanpa berpakaian jika watak filem itu memerlukan aksi nya, katanya lagi bagi saya pendedahan oleh Ang Lee "Lust, Caution" perkara normal, kerana saya biasa menonton tayangan tayangan filem yang ganas, saya juga cenderung menulis skrip-skrip sedemikian dan tidak kisah tentang perkara tersebut kata Lukian.


Bagaimanapun pelakon kelahiran Britain dan model itu menegaskan bahawa sikap periang beliau dengan aksi tanpa pakaian tak bermakna itu dia akan menjual dirinya untuk melakonkan satu watak filem katanya.

Sudah tentu dia tidak berbuat begitu kerana ia nya terlalu bodoh. Jangan hanya menganggap orang tidak akan tahu. Seseorang pasti akan tahu sebaik sahaja anda buat benda sebegitu, jika syarikat iklan hanya mahu saya melakukan pembedahan plastik, saya akan menolak dengan cara yang baik.


Walaubagaimanapun Lukian mengakui yang dia memang menerima kemunculan di satu satu majlis jika dibayar contohnya majlis makan malam seperti sebelum ini, tetapi beliau menegaskan bahawa dirinya untuk majlis makan malam sahaja tanpa melibatkan apa-apa perkara lain.